Klantenservice

Bestellingen
 Ik heb gekozen voor bestelling afhalen in Zevenhuizen, wanneer kan ik langskomen om mijn bestelling af te halen?
 Ik heb online een bestelling geplaatst maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling klopt dit?
 Mijn bestelling heeft de status: 'in behandeling' en daarna heb ik niets meer vernomen, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Verzending
 Ik heb nog geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
 Ik wil graag mijn pakket in het buitenland laten bezorgen, kan dit?
 Ik heb een dakkoffer besteld, wanneer wordt deze bezorgd?
 Ik woon op de Waddeneilanden en wil graag een dakkoffer laten bezorgen kan dit?
Product advies
 Past mijn dakkoffer op mijn auto?
 Welke Thule Kit is geschikt voor mijn auto?
 Hoe weet ik welke Thule dakdragers geschikt zijn voor mijn auto?
 Welke fietsendrager is het beste geschikt voor 2 elektrische fietsen (E-bikes)
 Kan ik een dakfietsendrager plaatsen naast een dakkoffer?
 Wat is het verschil tussen een 7 en 13 pins aansluiting bij een fietsendrager?
Montage
 De rubberen strips van mijn Thule WingBar dakdragers zijn te lang. Klopt dit?
 Ik wil graag mijn dakdragers/dakkoffer/fietsendrager laten monteren, moet ik hiervoor een afspraak maken?
 Ik wil graag cruise control laten inbouwen, moet ik hiervoor een afspraak maken?
 Ik wil graag .... laten monteren. Kan ik op locatie wachten?
 Ik wil een dakfietsendrager monteren op mijn dakdragers, heb ik hiervoor nog bevestigingsmateriaal nodig?
Retourneren
 Ik ben niet tevreden over product X, hoe kan ik deze retourneren?
 Ik heb mijn order retour gestuurd, krijg ik hier een bevestiging van?
Klantenservice
 Ik heb een mail gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen. Wanneer kan ik die verwachten?
 Ik probeer jullie telefonisch te bereiken maar ik sta in de wachtrij. Zijn er nog andere contactmogelijkheden?