Ik heb gekozen voor bestelling afhalen in Zevenhuizen, wanneer kan ik langskomen om mijn bestelling af te halen?
U krijgt een mail wanneer u de bestelling kunt komen afhalen. Mocht u eerder langskomen loopt u het risico dat de bestelling nog niet klaarstaat.
Ik heb online een bestelling geplaatst maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling klopt dit?
Ma - za worden bestellingen verwerkt tussen 09:30 - 16:30. Besteld u na deze tijd, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag verwerkt.
Mijn bestelling heeft de status: 'in behandeling' en daarna heb ik niets meer vernomen, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra de status van uw bestelling veranderd in: 'Verzonden' of 'Staat klaar voor afhalen' krijgt u via de mail meer informatie betreffende de leveringsdatum/afhaalmoment.
Ik heb nog geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Zodra uw bestelling verzonden wordt ontvangt u een Track & Trace code van PostNL. Heeft u een dakkoffer besteld, dan ontvangt u geen Track & Trace code. Voor de levering van dakkoffers wordt u telefonisch of via de mail ingelicht.
Ik wil graag mijn pakket in het buitenland laten bezorgen, kan dit?
Ja, wij bezorgen ook in België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk. Dakkoffers worden alleen in Nederland en België bezorgd.
Ik heb een dakkoffer besteld, wanneer wordt deze bezorgd?
Er wordt contact met u opgenomen om een bezorgmoment af te spreken. Houd rekening met een bezorgtermijn van 2 tot 4 werkdagen.
Ik woon op de Waddeneilanden en wil graag een dakkoffer laten bezorgen kan dit?
Nee, helaas bezorgen wij niet op de Waddeneilanden.
Past mijn dakkoffer op mijn auto?
Alle dakkoffers passen op alle auto's let wel op de verhouding tussen de lengte van de auto (achterklep) en de dakkoffer. Als de dakkoffer te lang is, dan kunt u mogelijk de achterklep niet meer volledig openen. Voor Hapro dakkoffers kunt u gebruik maken van de configurator.
Tip: lees meer in onze blog: ''Hoe kies ik de juiste dakkoffer voor mijn auto?'' Deze vind u onder het kopje blogs rechtsboven en linksonder op de homepage.
Welke Thule Kit is geschikt voor mijn auto?
U kunt gebruik maken van de zoekfunctie op de homepage of u kunt gebruik maken van de Thule koopgids op www.thule.com.
Hoe weet ik welke Thule dakdragers geschikt zijn voor mijn auto?
Kijk hiervoor in de Thule koopgids op www.thule.com.
Welke fietsendrager is het beste geschikt voor 2 elektrische fietsen (E-bikes)
Er zijn verschillende fietsendragers die geschikt zijn voor 2 E-bikes. Voor elektrische fietsen zijn het vrijwel altijd trekhaak fietsendragers, dit komt door het gewicht van de elektrische fietsen. Bekijk de specificaties van de trekhaak fietsendrager voor het maximale draagvermogen.
Kan ik een dakfietsendrager plaatsen naast een dakkoffer?
Ja, echter is dit wel afhankelijk van de lengte van de dakdragers, breedte van de dakkoffer en het maximale draagvermogen van uw dakdragers icm. het dak van uw auto.
Wat is het verschil tussen een 7 en 13 pins aansluiting bij een fietsendrager?
Een 7-polige stekker voorziet de basisverlichting zoals de remlichten en knipperlichten. Een 13-polige stekkerdoos heeft meer functies dan alleen de basis verlichting. Zo ondersteunt een 13-polige stekker ook de achteruitrijverlichting en mistachterlicht.
De rubberen strips van mijn Thule WingBar dakdragers zijn te lang. Klopt dit?
Ja, deze moet u zelf op maat afknippen.
Ik wil graag mijn dakdragers/dakkoffer/fietsendrager laten monteren, moet ik hiervoor een afspraak maken?
Ja, een afspraak inplannen voor montage van een dakdragerset/dakkoffer/fietsendrager kunt doormiddel van het sturen van een mail naar afspraken@remenko.nl
Ik wil graag cruise control laten inbouwen, moet ik hiervoor een afspraak maken?
Ja, dit kunt u doen door te mailen naar afspraken@remenko.nl
Ik wil graag .... laten monteren. Kan ik op locatie wachten?
Ja dit is mogelijk. We hebben een wachtruimte voor u ingericht, waar u onder het genot van een kop koffie of thee kunt wachten. Ook kunt u gebruik maken van onze gratis Wi-Fi.
Ik wil een dakfietsendrager monteren op mijn dakdragers, heb ik hiervoor nog bevestigingsmateriaal nodig?
Dit hangt af van het type dakdrager en model dakfietsendrager. Zo heeft u bij een SquareBar een andere adapter nodig om de fietsendrager te bevestigen. Bij een WingBar is dit niet nodig. Hier vindt u de SquareBar adapter voor de Thule ProRide.
Ik ben niet tevreden over product X, hoe kan ik deze retourneren?
U heeft wettelijk het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending naar Autovoordeelwinkel.nl zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Autovoordeelwinkel.nl geretourneerd moeten worden.
Optie 1: Om gebruik te maken van dit recht kunt u via retouren@remenko.nl uw retour aanmelden. Stuur ook het modelformulier mee. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Optie2 : Meld uw retour aan via uw klantaccount.
Ik heb mijn order retour gestuurd, krijg ik hier een bevestiging van?
Zodra het retourproduct is ontvangen en is gecontroleerd, wordt de status veranderd naar 'geretourneerd' en ontvangt u een mail. Heeft u een klant account? Dan kunt u deze informatie ook hier terug vinden.
Ik heb een mail gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen. Wanneer kan ik die verwachten?
We streven ernaar om alle mails binnen 1-3 werkdagen te beantwoorden.
Ik probeer jullie telefonisch te bereiken maar ik sta in de wachtrij. Zijn er nog andere contactmogelijkheden?
Ja, u kunt contact met ons opnemen via de chat, contactformulier op de website en de mail. Het contactformulier vindt u op de contactpagina.