Klachten

Bij Dakdragerwinkel.nl, onderdeel van REMENKO Automotive, staan service en kwaliteit voorop en stellen wij u als klant centraal. Zo zijn wij ook aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Mocht u ondanks onze inspanning toch een klacht hebben laat het ons dan weten zodat wij u een passende oplossing kunnen aanbieden.

Klacht over een product:
Wij hebben ons assortiment zorgvuldig samengesteld om teleurstelling over de kwaliteit van onze producten te voorkomen. Wij werken dan ook uitsluitend met bekende A-merken met goede garantievoorwaarden. Bent u toch ontevreden over een product laat het ons weten via klachten@remenko.nl. U ontvangt binnen 48 uur een bevesting van ontvangst van uw klacht.

Klacht over onze dienstverlening:
Klantgericht werken heeft bij ons prioriteit nummer 1. Onze deskundige medewerkers zullen er dan ook alles aan doen om u als klant tevreden te stellen. Dit geldt zowel voor de online orders als aankopen gedaan in onze showroom. Mocht u desondanks niet tevreden zijn laat het ons dan weten via klachten@remenko.nl. U ontvangt binnen 48 uur een bevestiging van ontvangst van uw klacht.

Afhandeling klacht binnen 14 dagen:
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden en afhandelen. Mocht dit meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan binnen 14 dagen na ontvangst op de hoogte stellen.

Bemiddeling Stichting WebwinkelKeur:
U kunt ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting WebwinkelKeur waarbij Dakdragerwinkel.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de vanaf 15 februarie 2016 de mogelijkheid voor consumenten in de EU om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.